Varmt som fan

Hej lange sen!
Tankte bara ge er en liten uppdatering om vad som hander,  allt ar as bra har! solen skiner faglarna kvittrar livet leker och jag steker! Kan det bli mer underbart an att vakna upp och det forsta man ser ar en klarbla himmel? skulle inte tro det! sa gar man upp och ut pa balkongen och det ar runt 30 grader halv 9 pa morgonen! det ar sa jaavla gott ska ni veta! Sen mitt pa dagen spelar det ingen roll vart man ar for det ar over 30 grader overallt, forutom i vattnet dar det ar 27 kanske, me like! Men det konstiga ar ju att nar man legat och stekt i ca.37 grader sa ar det ljumma havet kallt och man fryser!
Vadret ar sakert bra dar hemma med, hoppas jag iallafall vore synd om er annars.
Som sagt sa langtar jag inte direkt hem just nu... men lika bra att komma hem och ta tag i skiten. Jag hoppas bara att alla vet hur allt ar sa man inte snackar i onodan. For sant hander ju alltid.

Har varit ett par dagar i Kamla och det ar fullkomligt underbart dar! Man for aka vattenskoter med snygga killar och dom ar ju roliga med, haha dom kunde inte saga matilda sa dom sa matila och sen fick dom de till nutella hur nu det gar ar ju en senare fraga?
Just nu ar jag i Patong och ska va har ett tag innan vi drar oss tillbaka till Kamala skulle jag tro, vi trivdes otroligt bra dar!
Det finns iallafall sjukt mycket att kolla pa och saker som man verkligen vill kopa! skulle nastan kunna kopa allt och det ar ju sa skadligt billigt att jag far huvudvark.

Hoppas ni har det bra! For det har jag!
PUSSAR MATILDA

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sluta skriva din snorunge låter precis så underbart som jag minnst det!

hoppas du har det bra så får du komma hem snart känner mig ensam här hemma :(

PUSS

2009-04-10 @ 16:57:49
URL: http://missgiggle
Postat av: Linus

bra att du har de bra, vi har de skönt här hemma med ;D

2009-04-10 @ 23:46:04
Postat av: Anonym

söta lilal du , kul att höra att du lever! Här är dte oxå sjukt fint väder och du har missat en del fetser:(. Hoppas ni får eeeeeeeen skön vecka ! miss.

kram Jojo

2009-04-13 @ 12:42:01
URL: http://landiis.
Postat av: Anonym

Kom inte hem, stanna i Thailand.

Ingen vill ha dig här iallafall!

2009-04-14 @ 23:58:45
Postat av: Anonym

stanna gärna i thailand,

ingen vill ha dig här iallafall.

ingen annan än olivia, men hon kan också dra åt helvete!

2009-04-18 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0