Sommar snart

Det roliga med att det snart är sommarlov (29 skoldagar kvar är inte mycket!) och sommar är att det börjar bli så underbart väder!
Man kan nästan inte klaga alls nu, eller hur? Solsken blåhimmel vitamoln och så underbara människor omkring sej, jag tror faktiskt att det var länge sen som jag mådde så gott som jag har mått idag!
Har hoppat studsmatta med min lillebror och gissa vem som kan göra en volt nu då!? JO DET ÄR JAAAAG! wöhöw! :D
Men dom kanske inte är så snygga och jag landar ju inte på  fötterna, men på rumpan i alla fall och det är ju ett steg på vägen (:

Nu ska jag bara packa ner alla mina kläder och sedan ska jag låta mamma få plocka mina ögonbryn, tihi.
Mest spelade låten just nu.

Hoppas alla har haft det toppen i det fina vädret vi haft idag!
Matilda


Bild sen i sommras när jag va på Kreta med Ullis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0