Skönt att komma hem... eller?

Tja då!
Så var man hemma igen, tråkigt kan man tycka men det är samtidigt väldigt skönt. Saknar mina thais dock :(
Så himmla fina! Och jag är nog kär i allihopa tror jag!
Resan har varit underbar helt enkelt, för alla som fattar de :)
Bilder kommer väl någon dag när jag orkar lägga in dom på datorn
Träffade även Johanna och Ulrika idag vilket var sjukt kul, tänk att det kan hända så mycket saker på två veckor att man kan prata i evighet!

Men men, tillbaka till verkligheten och den ser kanske inte så ljus ut? Så är det ju alltid välkomnande att få trevliga anonyma komentarer också, något som verkligen inte uppskattas... Men man kan ju ana vem som skrev dem och jag hade kanske stannat i Thailand om jag såg dem innan jag åkte hem, bad for you.
Hur som helst så är jag tillbaka och jag tänker ta allt som det kommer lika bra känns det som.

Matilda

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag är ifl överlycklig att du är hemma så förväna dig inte att jag släpper iväg dig mer! ;D

2009-04-20 @ 19:52:14
URL: http://missgiggle
Postat av: Anonym

vem skicka kommentarerna? ;o

2009-04-20 @ 20:02:53
Postat av: Matilda

Svar till anonym;

hur ska jag kunna veta det, när dem är anonyma?

2009-04-21 @ 20:13:06
Postat av: Anonym

men vem tror du att det var, menar jag?

du sa ju att du kan ana,

så vem anar du?

2009-04-21 @ 23:49:46
Postat av: Matilda

Svar till anonym;

Det tänker jag inte säga till någon som jag inte vet vem det är.

2009-04-22 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0