Onsdag 29/4

Hallå Hallå!
Sorry alla, men nu funkar videoklippet igen!

Skolan idag gick väldigt snabbt, så inget att klaga på. Hade dock NP i matte muntligt och ja, mina matte kunskaper är väl inte så jätta bra trots allt och jag är ju sisodär på att förklara saker, hehe.
Nu så ska jag ut och springa och sen packa lite grann eftersom jag ska till pappsen imorgon igen, ska bli skönt!

Min otur fortsätter, mamma satte in 200 kr på mitt kort så köpte jag en klänning/tunika för 130 kr visst ska man ha 70 kr kvar då? men nej inte jag! jag förstår verkligen hur det bara kan försvinna sådär ;o det är ju galet, eller är det bara jag som är otroligt dålig på matte!? inte vet jag i alla fall...
Hoppas att era pengar inte bara försvinner sådär!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Linus

haha på tal om pengar som försvinner var jag och malin bombsäkra på i måndags att hon på h&m tagit mina 200;- ist för att ha satt in de på mitt konto när jag bytte lite kläder. så vi gick tbx, as irriterade... gissa vilka som hade fel, vi (A)

så vi kan ingen matte iafl ;D

2009-04-29 @ 20:20:43
URL: http://faaunny.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahaha, otur ;D

2009-04-29 @ 21:04:40
Postat av: Fanny

oj, ska visst stå fanny där uppe :$

2009-04-30 @ 09:21:04
URL: http://faaunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0