Onsdag 22/4

Hej bloggen och alla läsare!
Det är faktiskt kul att kolla  statistiken och se att den stiger för varje dag! Tycker bara att ni ska börja komentera lite mera nu :) hehe

Ingen skola idag för jag kände inte för det, så tog mej en sovmorgon och mötte sedan upp min syster på stan för att ge henne  för mycket pengar.. så vart man nästan pank! haha
Införskaffade mej iaf ett skärp, en mascara och lite strumpor inte så kul inköp kankse men välbehövliga!
Träffade sedan Olivia och vi bara pratade och pratade om Thailand i evigheter och jag vill dit igen! Drog mej hemåt för att laga lite mat, den vart faktiskt väldigt god, tro det eller ej! Pasta med pastasås som innehållde vegetarisktbacon bland annat, inte provat det förut och det var faktiskt väldigt gott till och med min pappa gillade det!
Sen blev det att kolla på när p93 spelade match mot tjust det var en rolig match även fast de vann överlägset, Rasmus hopp var ju helt klart bland det snyggaste!

Nu har jag jätte ont i magen igen så ska väl sova snart så man slipper de..

Matilda


Haha jag vet, spegeln är ju oputsad så får la ta o putsa upp den lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0