Lördag 4/4

Hej Hallå!

Dagen har gått väldigt snabbt har haft saker att göra hela tiden och nu är jag sjukt trött, tur de ananrs skulle jag väl aldrig kunna somna ikväll...
Min syster och jag gav oss i väg in till stan för att köpa det sista till Thailand, det är så fint väder nu att det känns tråkigt att åka! Men det blir nog bra i alla fall :)
Ska väl dra en snabb reflektion över går kvällens fest och det finns väl inte så mycket mer att säga än att det var sjukt kul och jävligt pinsamt, haha! men men that's life sometimes...
Det här lär ju bli mitt sista blogginlägg nu på ett tag, får se om jag bloggar från Thailand, ni får väl kika in lite då och då!

Hoppas att alla får de sjukt skönt i den stekiga värmen som ni får här hemma nu!
Så ska jag steka på i min dubbelt så varma värme, hehe.

Pussar&Kramar
Matilda


Detta blir det första stoppet.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Stanna inte förlänge hjärtat!

2009-04-04 @ 21:12:29
URL: http://missgiggle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0