Grymt dåligt bloggande nu!

FÖrlåt med för mitt dåliga bloggande, men har haft så otroligt att göra att jag helt enkelt inte har hunnit!
Hela helgen har spenderats med eller mindre med min favorit Olivia :) det är alltid lika kul och ja, man kan väl säga att vi har extrem otur också kanske? Missar sista bussen och måste gå genom hela stan och hem från norra, men men är man med en toppen tjej som Olivia gör det inget! mycket mys och prat.
Igår hade man en del att fixa med så umgicks mest med min syster, vilket var väl behövligt tror jag :)
Och idag harj ag bara pluggat till ett jäkla So-religon prov som vi ska ha imorgon! Kanonkul! verkligen!

Hoppas att alla har det bra i den värme som vi får här nu! och att det håller i sej till valborg!

Pussar Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0