Gott blir ont?

Ständigt magont och idag fick man gå och prata med skolsköterskan, hon tyckte att jag skulle sluta dricka/äta allt med mjölk i under två veckor för att se om det blev bättre i magen och vi får väl hoppas på det... För magont är inget kul!
Men om jag skulle vara laktos så skulle det innebära att jag aldrig mer kommer äta mjölkchoklad :(! Inget bra allså!
Fast det löser sej väl... Förövrigt idag så var det ju NP i matte som vi hoppas på gick bättre än det såg ut, var väldigt svårt ibland faktiskt och får väl hoppas på det bästa man kan ju inte mer än försöka!

Hört rykten om att det kommer bli fint väder i helgen och i alla fall lite varmare än det är nu, vilket jag hoppas på är sant för nu är det ju iskallt! Om vädret stämmer och det blir varmt, kanske man ska bättra på brännan? Någon som vill steka lite då kanske? så hör gärna av er :D

Men nu är det dags för våfflor vilket ska bli alldeles underbart gott!
Jag ÄLSKAR verkligen våfflor!

Matilda


 


Kommentarer
Postat av: Ullaan

Jag vill steka! jag har ju till och med nu bikini och allt ;)

2009-04-23 @ 19:30:01
URL: http://underpants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0